Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Όταν επικοινωνούμε με μισόλογα


Μια μέρα, ένας πατέρας θέλοντας να προστατεύσει τη νέα και όμορφη κόρη του, την κάλεσε κοντά του και της είπε:
«Αγαπημένη μου κόρη, μην ξεχάσεις ποτέ αυτά τα λόγια που θα σου πω. Πρόσεχε πολύ τους άντρες. . . Όλοι τους ζητούν από τις κοπέλες ένα μόνο πράγμα. Είναι πολύ επιδέξιοι σε αυτό. Προετοιμάζουν πολύ έξυπνες παγίδες . . . Θα σου πω αμέσως με ποιον τρόπο ακριβώς, ένας άντρας καταφέρνει να ξεγελάσει μιαν όμορφη κοπέλα».
Ο πατέρας πήρε μια βαθιά ανάσα και συνέχισε:
«Πρώτα από όλα την κολακεύει, θαυμάζοντας την ομορφιά της. Κατόπιν την προσκαλεί να βγει μαζί του. Στη συνέχεια – τάχα τυχαία -την περνάει έξω από το σπίτι του και τότε θυμάται ξαφνικά ότι χρειάζεται το παλτό του . . . Τη ρωτάει ευγενικά εάν θα είχε αντίρρηση να ανέβει στο σπίτι του για μια στιγμή. Μόλις μπούνε μέσα, της προσφέρει ένα ποτό, βάζει μια γλυκιά μουσική και χαμηλώνει τα φώτα . . .Όταν πλέον έρθει η κατάλληλη στιγμή, τότε . . ρίχνεται πάνω στην κοπέλα, και παίρνει και την τιμή της, και την αξιοπρέπειά της, και την καλή φήμη της οικογένειάς της.
Η κόρη κράτησε όλες τις λέξεις του πατέρα της με σεβασμό, βαθιά μέσα στην καρδιά της. Μερικές ημέρες αργότερα ήρθε τρέχοντας στον πατέρα της, του χαμογέλασε υπερήφανα και του είπε:
«Πατέρα, είσαι ένας προφήτης!   Ξέρεις πολύ καλά τι μπορεί να συμβεί στους ανθρώπους γύρω σου!  Άκουσε λοιπόν τι συνέβη σε εμένα . . . Γνώρισα έναν κύριο, που πρώτα θαύμασε την ομορφιά μου και μετά μου ζήτησε να βγούμε. Καθώς προχωρούσαμε, σαν από σύμπτωση, περάσαμε έξω από το σπίτι του. Εκεί ο καημένος θυμήθηκε ότι χρειάζεται το παλτό του . . . Μη θέλοντας να με αφήσει στο δρόμο μόνη μου, με προσκάλεσε να ανεβώ στο διαμέρισμά του . . Ανεβήκαμε και όπως οι καλοί τρόποι το απαιτούν, μου πρόσφερε ένα ποτό, έβαλε μια γλυκιά μουσική και χαμήλωσε τα φώτα . . . Σε εκείνο ακριβώς το σημείο, θυμήθηκα τα λόγια σου και ήξερα ακριβώς όλα όσα θα έπρεπε να κάνω. Θα σου τα πω αμέσως και θα νιώσεις ότι είμαι άξια να λέγομαι κόρη σου . . . Μόλις λοιπόν αισθάνθηκα ότι ήρθε η κατάλληλη στιγμή, . . . και πριν αυτός προλάβει να σκεφτεί . . . ρίχτηκα επάνω του και του πήρα εγώ και την τιμή του, και την αξιοπρέπειά του και την καλή φήμη της οικογένειάς του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου