Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Ζήτησα …






Ζήτησα από το Θεό να μου διώξει τον πόνο. Και ο Θεός είπε «όχι».
«Δεν πρέπει εγώ να τον διώξω, αλλά εσύ να απαλλαγείς απ’ αυτόν».
Ζήτησα από το Θεό να κάνει το παιδί μου καλά. Και ο Θεός είπε «όχι».
«Το πνεύμα του είναι καλά, το σώμα του είναι απλώς προσωρινό».
Ζήτησα από το Θεό να μου χαρίσει υπομονή. Και ο Θεός είπε «όχι».
«Η υπομονή είναι παράγωγο των δοκιμασιών. Δε χαρίζεται, κερδίζεται».
Ζήτησα από το Θεό να μου δώσει ευτυχία. Και ο Θεός είπε «όχι».
«Εγώ σου δίνω ευλογίες. Η ευτυχία είναι στο χέρι σου».
Ζήτησα από το Θεό να μου πάρει τον πόνο. Και ο Θεός είπε «όχι».
«Ο πόνος σε απομακρύνει από τις εγκόσμιες μέριμνες και σε φέρνει πιο κοντά σε μένα».
Ζήτησα από το Θεό να κάνει το πνεύμα μου να ωριμάσει. Και ο Θεός είπε «όχι».
«Πρέπει να ωριμάσεις μόνος σου, αλλά εγώ θα σε κλαδέψω, για να καρποφορήσεις».
Ζήτησα από το Θεό όλα εκείνα τα πράγματα που θα μπορούσα να απολαύσω στη ζωή. Και ο Θεός είπε «όχι».
«Θα σου δώσω ζωή, ώστε να απολαύσεις όλα τα πράγματα».

Ζήτησα από το Θεό να με βοηθήσει να αγαπήσω τους άλλους, όσο αγαπάει κι αυτός εμένα. Και ο Θεός είπε… «Αααα, τελικά μπήκες στο νόημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου